Delve

Delve lanceerde campagne Dare to Delve tijdens ABN AMRO VON-event op Sail 2025

Tijdens het Vrouwelijk Ondernemers Netwerk (VON) event van ABN AMRO MeesPierson, onderdeel van Sail Amsterdam 2025, vond de officiële lancering plaats van Delve’s eerste campagne: Dare to Delve. Oprichters Paula Schulman Guenther en Barbara Klopper presenteerden hun visie op een radicaal andere benadering van de juwelenmarkt. Het thema van de middag, Het roer omgooien, sloot naadloos aan bij Delve’s missie: traditionele luxe transformeren met duurzame innovatie en vrouwelijke kracht.

lees meer

LA BRUNE & LA BLONDE schittert in Nederland

Het Franse juwelenhuis LA BRUNE & LA BLONDE, bekend om de iconische Nude Diamond, maakt zijn officiële entree op de Nederlandse markt. Hourlux is aangesteld als exclusieve agent voor Nederland en zal het merk introduceren bij geselecteerde juweliers.


lees meer
Delve

Delve lanceerde campagne Dare to Delve tijdens ABN AMRO VON-event op Sail 2025

Tijdens het Vrouwelijk Ondernemers Netwerk (VON) event van ABN AMRO MeesPierson, onderdeel van Sail Amsterdam 2025, vond de officiële lancering plaats van Delve’s eerste campagne: Dare to Delve. Oprichters Paula Schulman Guenther en Barbara Klopper presenteerden hun visie op een radicaal andere benadering van de juwelenmarkt. Het thema van de middag, Het roer omgooien, sloot naadloos aan bij Delve’s missie: traditionele luxe transformeren met duurzame innovatie en vrouwelijke kracht.

lees meer

LA BRUNE & LA BLONDE schittert in Nederland

Het Franse juwelenhuis LA BRUNE & LA BLONDE, bekend om de iconische Nude Diamond, maakt zijn officiële entree op de Nederlandse markt. Hourlux is aangesteld als exclusieve agent voor Nederland en zal het merk introduceren bij geselecteerde juweliers.


lees meer

Schrijf je in op onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte en volg Villa d’Arte