Pandora en Pandora’s muse Halima Aden bundelen de krachten met UNICEF om gezamenlijk meer dan $ 1 miljoen bijeen te brengen, ten behoeve van het nieuwe One Love-initiatief. Om te voorkomen dat de COVID-19-pandemie een blijvende crisis wordt voor de meest kwetsbare kinderen ter wereld, stelt Pandora $ 1 miljoen beschikbaar om elke via One Love gedoneerde dollar te matchen.
One Love ter ondersteuning van UNICEF
Voor het One Love-initiatief nemen leden van de familie Marley het iconische anthem van wijlen Bob Marley opnieuw op. Tuff Gong International en Amplified Music brengen op 17 juli een nieuwe versie van het legendarische nummer uit, waarbij alle opbrengsten van het nummer en aanverwante activiteiten de UNICEF-campagne Reimagine rechtstreeks ondersteunen. Dochter Cedella Marley hierover: ‘Meer dan veertig jaar geleden schreef mijn vader One Love over eenheid, vrede en universele liefde in een tijd dat er veel problemen in de wereld waren. Zelfs in een tijd dat we dat niet zijn in staat om samen te komen, blijft zijn boodschap vandaag waar, we kunnen deze wereldwijde crisis doorkomen als we samenkomen door één liefde en één hart.’
Als pleitbezorger voor wereldwijde verandering verheft model en activiste Halima Aden haar stem voor het One Love-initiatief en moedigt het publiek via sociale media aan de campagne te ondersteunen en er deel van uit te maken. Zodra de eerste US $ 1 miljoen is gedoneerd door supporters over de hele wereld, zal deze worden verdubbeld door Pandora en zal de opbrengst UNICEF helpen de noodzakelijke uitrusting en essentiële ondersteuning te bieden aan kwetsbare kinderen en jongeren. Halima: ‘Als Pandora Muse ben ik zo enthousiast dat Pandora de inspanningen van een organisatie steunt waarbij ik persoonlijk ook zeer betrokken ben. Als UNICEF-ambassadeur, die in haar jeugd aan den lijve heeft ondervonden wat voor verschil UNICEF maakt voor kinderen die opgroeien in vluchtelingenkampen, weet ik hoe schadelijk de impact van COVID-19 zal zijn als het vluchtelingenkampen treft, ‘zei Halima Aden. ‘Het verlies zal ondraaglijk zijn. In kampen bestaat er niet zoiets als sociale afstand. UNICEF heeft vandaag meer dan ooit onze hulp nodig en ik ben mijn Pandora-familie, evenals de familie Marley, zo dankbaar dat ze samen zijn gekomen voor dit belangrijke initiatief. ‘
Gedurende de maand juli zullen Pandora en UNICEF het bewustzijn vergroten door contact te leggen met Pandora-fans en influencers en fondsen te werven ter ondersteuning van het One Love-initiatief. Dit omvat een “swipe-up” -functie voor het matchen van donaties, een AR Instagram-filter waarbij elke interactie resulteert in een UNICEF-donatie en het matchen van alle fondsen die zijn opgehaald door activaties op TikTok ter ondersteuning van de lancering van het nummer. Pandora’s partnerschap met UNICEF is een wereldwijde oproep tot actie als reactie op een schatting van UNICEF dat, zonder dringende actie, COVID-19 kan ervoor zorgen dat nog eens 6000 kinderen per dag zullen sterven door vermijdbare oorzaken in de komende zes maanden. De samenwerking op One Love is een uitbreiding van Pandora’s doorlopend partnerschap met UNICEF dat tot doel heeft jonge stemmen over de hele wereld te ondersteunen.
Bezoek unicef.org/ONE-LOVE voor meer informatie en om te doneren.
#PandoraForUNICEF
#Een liefde een hart