Edgar Davids lanceert 90's merch van Thuisbezorgd.nl
Ter ere van de UEFA Champions League-finale brengt Thuisbezorgd.nl de grootste namen uit de streetwear samen: Modeontwerper Abderrahmane Trabsini van Daily Paper en sportjuwelier TROPHY BY GASSAN creëren de ultieme capsulecollectie voor voetbalfans.
Just Eat Takeaway.com, het Nederlandse moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, lanceert vandaag een samenwerking aan met Abderrahmane Trabsini, medeoprichter en hoofdontwerper van Daily Paper, en TROPHY BY GASSAN, de favoriete juwelier van de voetbalwereld. Samen brengen zij een limited-edition collectie uit van voetbalshirts en gepersonaliseerde sieraden, in aanloop naar de UEFA Champions League-finale op 31 mei. De retro-geïnspireerde capsulecollectie is samen met voetballegende Edgar Davids tot stand gekomen en bestaat uit drie unieke voetbalshirts en vijf diamanten halsketting bedels van populaire bestellingen, variërend van sushi tot pizza.
Voetbaliconen uit de jaren 90
De shirts, ontworpen in samenwerking met Trabsini, zijn verkrijgbaar in het kenmerkende oranje van Thuisbezorgd.nl en verwijzen op unieke wijze naar het partnership. Van het speciaal gemaakte patch aan de voorkant van elk shirt tot het iconische mes-en-vork-embleem van Thuisbezorgd.nl, dat in het patroon van het shirt is verwerkt. De met diamanten bezette hanger-collectie, geïnspireerd door Trabsini en ontworpen door het in Amsterdam gevestigde sieradenhuis GASSAN, geeft een speelse twist aan de sieraden die voetbaliconen uit de jaren 90 droegen.
Abderrahmane Trabsini, Head of Design bij Daily Paper, vertelt: “Bij het ontwerpen van de shirts wilde ik de sfeer van retro voetbalshirts vangen, bekend om hun opvallende kleuren en levendige patronen. Ik liet me inspireren door de legendarische tenues uit de jaren ’90, zoals het opvallende Nederlands elftal shirt uit 1998, en de rijke voetbalcultuur uit die tijd. Om deze nostalgische stijl te verbinden met hoe we nu voetbal ervaren, verwerkte ik alledaagse elementen van Thuisbezorgd.nl zoals bestek en servetten, met gebruik van de iconische kleuren van Thuisbezorgd.nl, om zo het gemak en de vreugde van een heerlijke maaltijd aan je deur voor een hopelijk memorabele voetbalavond te symboliseren.”
Fans kunnen het shirt vanaf 21 mei kopen via Cultkits.com. Wie bij de finale in München aanwezig is, maakt kans om het shirt vanaf 30 mei om 12:00 uur te bemachtigen bij de Countdown Club aan de Reichenbachstraße 22 in München. Hier worden diverse giveaways georganiseerd voorafgaand aan de finale. tussen Paris St. Germain en Inter Milan.
Dustin Huisman, oprichter van TROPHY BY GASSAN: “Voetbal en mode gaan hand in hand, daarom was het belangrijk dat de gepersonaliseerde hangers dit weerspiegelen. We lieten ons inspireren door de opvallende, met edelstenen bezette sieraden die voetbaliconen uit de jaren ’90 droegen, een krachtige stijl met een vleugje nostalgie. Om de collectie een culinaire twist te geven, bevat elke sieraad een geliefde bestelling van Thuisbezorgd.nl, waarbij de luxe van diamanten, saffieren, emaille en andere kostbare materialen wordt gecombineerd met het alledaagse plezier van comfort food.”
Marijn Luchtman, Global Head of Sponsorships bij Just Eat Takeaway.com, zegt: “Het is nogal wat om als Nederlands merk mét zoveel verbinding met de voetbalcultuur, nu te kunnen werken met Edgar Davids, Abderrahmane Trabsini en TROPHY BY GASSAN. Het resultaat is een creatieve mix van eten, mode en fanbeleving, en we zijn ontzettend enthousiast om fans de kans te geven deze collectie te bemachtigen tijdens de UEFA Champions League-finale.”
De Just Eat Takeaway.com X Abderrahmane Trabsini collectie is verkrijgbaar via Cultkits.com, voor €72,95. Op 30 mei om 12:00 uur CET is de collectie ook beschikbaar bij de Countdown Club in München.
lees ook
Radiant Bliss: wellnessprogramma voor vrouwen bij Kamalaya
Kamalaya Wellness Sanctuary op Koh Samui lanceert Radiant Bliss, een op maat samengesteld wellnessprogramma dat volledig is gericht op de gezondheid, vitaliteit en het emotioneel welzijn van vrouwen. Het retreat ondersteunt vrouwen in elke levensfase: van vruchtbaarheid en voorbereiding op het moederschap tot perimenopauze en menopauze.
Het Franse juwelenhuis LA BRUNE & LA BLONDE, bekend om de iconische Nude Diamond, maakt zijn officiële entree op de Nederlandse markt. Hourlux is aangesteld als exclusieve agent voor Nederland en zal het merk introduceren bij geselecteerde juweliers.
Hourlux, distributeur van luxe horlogemerken, kondigt met trots aan dat het het iconische Zwitserse horlogemerk CHRONOSWISS officieel vertegenwoordigt in de Benelux. De toevoeging van dit merk aan het portfolio markeert een belangrijke uitbreiding voor het Nederlandse bedrijf, dat zich richt op merken met karakter, kwaliteit en vakmanschap.