Edgar Davids lanceert 90's merch van Thuisbezorgd.nl
Ter ere van de UEFA Champions League-finale brengt Thuisbezorgd.nl de grootste namen uit de streetwear samen: Modeontwerper Abderrahmane Trabsini van Daily Paper en sportjuwelier TROPHY BY GASSAN creëren de ultieme capsulecollectie voor voetbalfans.
Just Eat Takeaway.com, het Nederlandse moederbedrijf van Thuisbezorgd.nl, lanceert vandaag een samenwerking aan met Abderrahmane Trabsini, medeoprichter en hoofdontwerper van Daily Paper, en TROPHY BY GASSAN, de favoriete juwelier van de voetbalwereld. Samen brengen zij een limited-edition collectie uit van voetbalshirts en gepersonaliseerde sieraden, in aanloop naar de UEFA Champions League-finale op 31 mei. De retro-geïnspireerde capsulecollectie is samen met voetballegende Edgar Davids tot stand gekomen en bestaat uit drie unieke voetbalshirts en vijf diamanten halsketting bedels van populaire bestellingen, variërend van sushi tot pizza.
Voetbaliconen uit de jaren 90
De shirts, ontworpen in samenwerking met Trabsini, zijn verkrijgbaar in het kenmerkende oranje van Thuisbezorgd.nl en verwijzen op unieke wijze naar het partnership. Van het speciaal gemaakte patch aan de voorkant van elk shirt tot het iconische mes-en-vork-embleem van Thuisbezorgd.nl, dat in het patroon van het shirt is verwerkt. De met diamanten bezette hanger-collectie, geïnspireerd door Trabsini en ontworpen door het in Amsterdam gevestigde sieradenhuis GASSAN, geeft een speelse twist aan de sieraden die voetbaliconen uit de jaren 90 droegen.
Abderrahmane Trabsini, Head of Design bij Daily Paper, vertelt: “Bij het ontwerpen van de shirts wilde ik de sfeer van retro voetbalshirts vangen, bekend om hun opvallende kleuren en levendige patronen. Ik liet me inspireren door de legendarische tenues uit de jaren ’90, zoals het opvallende Nederlands elftal shirt uit 1998, en de rijke voetbalcultuur uit die tijd. Om deze nostalgische stijl te verbinden met hoe we nu voetbal ervaren, verwerkte ik alledaagse elementen van Thuisbezorgd.nl zoals bestek en servetten, met gebruik van de iconische kleuren van Thuisbezorgd.nl, om zo het gemak en de vreugde van een heerlijke maaltijd aan je deur voor een hopelijk memorabele voetbalavond te symboliseren.”
Fans kunnen het shirt vanaf 21 mei kopen via Cultkits.com. Wie bij de finale in München aanwezig is, maakt kans om het shirt vanaf 30 mei om 12:00 uur te bemachtigen bij de Countdown Club aan de Reichenbachstraße 22 in München. Hier worden diverse giveaways georganiseerd voorafgaand aan de finale. tussen Paris St. Germain en Inter Milan.
Dustin Huisman, oprichter van TROPHY BY GASSAN: “Voetbal en mode gaan hand in hand, daarom was het belangrijk dat de gepersonaliseerde hangers dit weerspiegelen. We lieten ons inspireren door de opvallende, met edelstenen bezette sieraden die voetbaliconen uit de jaren ’90 droegen, een krachtige stijl met een vleugje nostalgie. Om de collectie een culinaire twist te geven, bevat elke sieraad een geliefde bestelling van Thuisbezorgd.nl, waarbij de luxe van diamanten, saffieren, emaille en andere kostbare materialen wordt gecombineerd met het alledaagse plezier van comfort food.”
Marijn Luchtman, Global Head of Sponsorships bij Just Eat Takeaway.com, zegt: “Het is nogal wat om als Nederlands merk mét zoveel verbinding met de voetbalcultuur, nu te kunnen werken met Edgar Davids, Abderrahmane Trabsini en TROPHY BY GASSAN. Het resultaat is een creatieve mix van eten, mode en fanbeleving, en we zijn ontzettend enthousiast om fans de kans te geven deze collectie te bemachtigen tijdens de UEFA Champions League-finale.”
De Just Eat Takeaway.com X Abderrahmane Trabsini collectie is verkrijgbaar via Cultkits.com, voor €72,95. Op 30 mei om 12:00 uur CET is de collectie ook beschikbaar bij de Countdown Club in München.
Spencer Badu lanceert zijn eerste schoen in samenwerking met HOKA
HOKA® presenteert een opvallende samenwerking met Spencer Badu, de Canadees-Ghanese ontwerper die bekendstaat om zijn uniforme en minimalistische mode. De samenwerking markeert Badu’s debuut in de wereld van sneakers en resulteert in een unieke uitvoering van de HOKA Elevon X, waarin persoonlijke geschiedenis en culturele symboliek samenkomen.
byJACKY viert 5-jarig jubileum met gelimiteerde JCY Crest Collection – nu verkrijgbaar via vernieuwde webshop
Het Nederlandse high-end juwelenlabel byJACKY, opgericht door Jacky Swinkels (36), viert zijn vijfjarig bestaan met de lancering van een bijzondere jubileumcollectie: de JCY Crest Collection. Deze exclusieve lijn van handgemaakte sieraden, die symbool staat voor verbondenheid, kracht en persoonlijke betekenis, is vanaf nu verkrijgbaar in gelimiteerde oplage via de vernieuwde website byjacky.com.
Havaianas x Dolce&Gabbana: limited edition slippers
Na het wereldwijde succes van hun eerste samenwerking bundelen Havaianas en Dolce&Gabbana opnieuw de krachten voor een iconische limited edition-collectie. De zomercollectie 2025 combineert de Braziliaanse easygoing stijl van Havaianas met de uitgesproken, luxueuze flair van Dolce&Gabbana.