Ontwikkel liefde voor kunst met nieuw membershipmodel

Bram Moszkowicz is in het openbaar gespot met een wel heel ongewone date. Paparazzi en omstanders keken verbaasd op toen hij op een bankje in het Vondelpark diep in de ogen staarde van de ‘Princess of Darkness’. Bram Moszkowicz’ nieuwste liefde is ontstaan naar aanleiding van de nieuwe campagne van The Public House of Art. Deze campagne, getiteld ‘Start an Affair with Art’, is onderdeel van de lancering van het nieuwe membershipmodel.

Vanaf nu kan iedereen zijn persoonlijke liefde voor kunst thuis ontwikkelen dankzij een membership waarbij een kunstwerk in huis gehaald kan worden, zonder direct ergens aan vast te zitten. Er zijn drie verschillende abonnementen variërend van 39 tot 99 euro per maand, afhankelijk van het formaat van de kunstwerken. Wie van gedachten verandert en toch een ander kunstwerk wil, kan zelfs na een maand al besluiten om het werk om te wisselen voor iets anders. De collectie waaruit members van The Public House Of Art uit kunnen kiezen wordt dan ook regelmatig aangevuld met nieuwe kunstwerken, speciaal gemaakt voor The Public House of Art.

Villa: Portret 80x60cm, Landschap 60x90cm – €39 per maand

Mansion: Portret 120x80cm, Landschap 90x120cm – €69 per maand

Castle: Portret 167,5x125cm, Landschap 125×187,5cm – €99 per maand

Daarnaast wordt iedere euro die uitgegeven wordt aan een membership omgezet in een PHOA Punt. Deze punten kunnen worden ingeleverd als men er klaar voor is om de affaire om te zetten in een vaste relatie en een kunstwerk wil kopen.

Over The Public House of Art 

The Public House of Art, opgezet in oktober 2015, is een art concept dat de regels rondom het verzamelen van kunst fundamenteel heeft veranderd, dit onder het motto: we are not a f*cking gallery! De overtuiging dat kunst voor iedereen zowel betaalbaar als begrijpelijk moet zijn ligt hieraan ten grondslag. Daarnaast is ook de beleving van essentieel belang; samen met creatief bureau KesselsKramer is een concept gecreëerd waarin iedereen zich welkom voelt. Door te werken met thema’s maakt The Public House of Art kunst begrijpelijk; twee keer per jaar wordt hiervoor samengewerkt met (inter)nationale kunstenaars. Dit is een mix van zowel beginnende als gevestigde kunstenaars, die met elkaar gemeen hebben dat ze vernieuwende kunst maken die naadloos aansluit op de ideeën en richtlijnen van The Public House of Art.  De kunst is voor iedereen betaalbaar omdat het in drie maten M, L, XL (villa, mansion en castle) wordt aangeboden.